Beşiktaş - Galatasaray derbisinden bu yana maç atanmayan Yıldırım, yeniden sahalara dönüş yapacak.
Ligin ikinci haftasında oynanan Beşiktaş - Galatasaray karşılaşmasından bu yana 3 haftadır görev alamayan FİFA kokartlı hakem Bülent Yıldırım'ın bu hafta sonunda tekrar sahalara döneceği ortaya çıktı.
3 HAFTA DİNLENDİRİLDİ
Görev aldığı son derbi maçında Galatasaraylı Burak Yılmaz'ın lehine verdiği penaltı ile tartışmalara neden olan Bülent Yıldırım'ın derbi maçındaki yönetiminden dolayı üç hafta dinlendirildiği öğrenildi.
Bu arada TFF'de eğitim görevi yapan Jaap Uilenberg bu akşam Hakem Derneğinin İstanbul şübesini ziyaret edecek. Uilenberg burada İstanbul bölgesi klasman hakemlerine birifing verecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.09.25 16:06