GAZİANTEPSPOR teknik direktörü Bülent Uygun, Bucaspor'un hakkında açtığı dava ile ilgili yaptığı açıklamada, "Beni istemiyorlardı takımı bıraktım, aldığım parayı da verdim. Sonra yeni bir hoca alıyorlar, hocaya verecekleri paranın farkını benden tahsil etmek için dava açıyorlar. Benden sonra yapılan 14 transferi de üzerime yıkmaya kalkıyorlar" dedi.
Bülent Uygun, Celal Doğan Tesisleri'nde öğle saatlerinde gazetecilerle bir araya geldi. Bucaspor'da yaşadıklarını bugüne kadar kamuoyuyla paylaşmadığını, başarısızlığın üzerine yıkılmaya çalışıldığını öne süren Uygun, Bucaspor yönetiminin hakkında açtığı davayı Yargıtay'a taşıdığını söyledi. Uygun, Yargıtay'a taşıdığı davanın bozulmaması durumda 300 bin lirayı ödeyeceğini belirterek, şunları söyledi:
"Beni istemiyorlardı takımı bıraktım, aldığım parayı da verdim. Sonra yeni bir hoca alıyorlar, hocaya verecekleri paranın farkını benden tahsil etmek için dava açıyorlar. Benden sonra yapılan 14 transferi de üzerime yıkmaya kalkıyorlar. O takımı ben değil beni gönderen, oradan giderken de çimleri söküp götüren zihniyet düşürdü. Bunlar hayatı boyunca yalan söyleyen insanlar, o yüzden yalancılarla da uğraşamam. Kararı Yargıtay'a taşıyorum bozuldu bozuldu, bozulmazsa 300 bin liralarını veririm."
FUTBOLCULARA PARALARI ÖDENDİ
Yeni sezon öncesi tüm futbolcuların borçlarının ödendiğini ifade eden Bülent Uygun, Cenk Tosun'un bu sezon da Gaziantepspor forması giyeceğini belirterek şunları söyledi:
"Maddi ve manevi açıdan zor bir sezonu geride bıraktık. Şehrin önde gelenleri ile koordineli bir şekilde hareket ederek, onların desteğiyle sıkıntılarımızı geride bıraktık. Yeni sezonda sıkıntı yaşanmaması için hep birlikte elimizden geleni yapacağız. Şu an itibarıyla kulübün hiç bir futbolcuya borcu kalmadı. Son zamanlarda hakkımda çıkan asılsız haberler bizi üzmektedir. Birileri taraftarla, yönetim arasında veya benimle yönetim arasında bir sıkıntı varmış gibi göstermeye çalışıyor. Bizim hiç bir sıkıntımız yok ben buradayım, görevimdeyim. Önümüzdeki sezon için çalışmalarımıza başladık. Serdar ve Cenk transferi söz konusu. Serdar'a 2,5 milyon Euro bonservis bedeli istedik. Talip olan takım 1,5 milyon Euro veriyor. Öyle zannediyorum ki 2 milyon Euro üzerinde anlaşma sağlanacaktır. Cenk transferi konusunda bonservis bedeli olarak başkanımız 5 milyon Euro istiyordu. Şu anda ise öyle zannediyorum ki satmaktan vazgeçti ve 'Cenk bizim işimize yarıyor takımda kalsın' dedi. Cenk muhtemelen bu sezonda Gaziantepspor forması giyecek."
Kırmızı siyahlı ekip, yeni sezon öncesi hazırlıklarını 20 Temmuza kadar Gaziantep'te sürdürecek ardından İtalya'da kampa girecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.03 18:30