Başbakan eski Yardımcısı Bülent Arınç, Uludağ'da tatil yapıyor.
Bülent Arınç, dinlenmek üzere dün akşam saatlerinde Uludağ'a geldi. Tarım İl Müdürlüğü'ne ait sosyal tesislerde kalan Arınç, gazetecilerin gündeme ilişkin sorularını yanıtlamazken, Beyaz Cennet'te bol bol yürüyüş yaptı, vatandaşlarla sohbet etti, fotoğraf çektirdi.
Bülent Arınç: Söylediğim her sözün arkasındayım
Erdoğan'dan Bülent Arınç'a: Dürüst davranmıyor
Bülent Arınç'ın hafta sonuna kadar Uludağ'da kalması bekleniyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2016.02.02 15:28