"Askeri Casusluk" davasında tahliye olan Hatice Senay Sarıgöz, "9 yaşındaki oğlumu 1 yıl annesiz bıraktılar, bunu hak etmedik" dedi
ANAYASA Mahkemesi'nin İstanbul'da görülen "Askeri Casusluk" davasında verdiği "hak ihlali" kararının ardından tahliye olan tek tutuklu sivil memur Hatice Senay Sarıgöz (42), HABERTÜRK'e konuştu.
Kendilerine kumpas kurulduğunu kaydeden Sarıgöz, "Bize zulmettiler. Umuyorum bu zulmü yapan zalimler bunun bedelini bir gün ödeyecekler" dedi. Birlikte yargılandığı kişilerin daha önce ismini bile duymadığını söyleyen Sarıgöz, "Bu davalara genel olarak 'Kumpas' diyebiliriz. Hükümetin kendisi de bunu dile getirdi. Bir taraftan üzülecek çok şey var ama bir taraftan da o kadar değerli insanlarla birlikte beni alarak madalya takmış kadar onurlandırdılar" ifadesini kullandı. Sarıgöz, "9 yaşındaki oğlumu 1 yıl annesiz bıraktılar. Biz bunları hak etmedik. Bize zulmettiler. Umuyorum bunun karşılığını bulacaklar, bunun bedelini bir gün ödeyecekler. Biz yeniden yargılanacağız ama temize çıkacağımızı biliyoruz. Ödemezlerse, yaptıklarını yapmaya devam edecekler" ifadesini kullandı.
Kaynak: Habertürk
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2015.01.15 11:06