Bursa'nın İznik ilçesine bağlı Boyalıca beldesinde çürük okul binasının yıkılacağı bildirildi.
Yalı Mahallesi Sahil Caddesi'nde 1975 yılından beri eğitim veren ilköğretim okulunun A blokunda özel idareden gelen heyet tarafından inceleme yapıldı. Sınıfın tavanlarında sarkma olduğu tespit edildi. Bunun üzerine A blokun yıkılmasına karar verildi. Milli Eğitim Müdürlüğü, sekiz sınıflık blokun boşaltılıp B bloka taşınacağı, öğrencilerin bundan sonra ikili öğretim sistemiyle eğitim göreceğini açıkladı.
Yetkililer, "A blok 37 yıldır hizmet veriyor. İlçemiz deprem bölgesinde olduğu için zamanında duvarları yığma tuğlayla yapılan okulun tavanlarında sarkma var. Tehlike arz ettiği için tedbir maksadıyla boşalmaya karar verdik. B blokta bugünden itibaren ikili öğretime geçildi" dedi
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.03.26 18:01