Bursa'nın İznik ilçesinde, Boyalıca Mahallesi Merkez Camii'nin avizeleri yenilendi.
Boyalıca Merkez Cami Derneği Başkanı İbrahim Keskin, cemaatin desteğiyle caminin avizelerini yenilediklerini söyledi.
Keskin, "15 bin lira değerindeki bir mihrap aydınlatması, bir göbek ve dört adet tavan aydınlatmasından oluşan kristal avizeler camimize takıldı. Camimiz daha da güzelleşti" dedi.
Göz kamaştırıcı avizeler cami cemaati tarafından da beğenildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2015.01.13 16:38