Kayseri'nin Pınarbaşı İlçesi'nde sabah Emniyet Müdürlüğü'ne PKK'lı teröristlerin düzenlediği intihar saldırısında polis memurları Ahmet Geben ve İsmail Elbistan şehit oldu, 3 terörist öldü, aralarında polis çocuklarının da bulunduğu 16 kişi yaralandı.
Patlamada saldırıyı düzenleyen 3 terörist ise öldü. Saldırının hemen ardından yaşananlar bir vatandaş tarafından cep telefonuyla görüntülendi. Görüntülerde yaralıların hastaneye taşınması, polis ekiplerinin koşarak olay yerine gelmesi ve olay yerinde saldırının ardından alınan güvenlik önlemleri yer alıyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2012.05.25 14:32