Kaptan Ömer Erdoğan,yedikleri golün pahalıya mal olduğunu söyledi.
Bursaspor'un tecrübeli savunma oyuncusu Ömer Erdoğan ise, "Maçın ilk yarısında çok net pozisyonlarımız vardı. Karşımızda iyi bir rakip vardı. İlk golü atmak çok önemli. Bunu beceremedik. Bir anlık duran toptan yediğimiz gol, bize pahalıya mal oldu. Biz iyi bir takımız. Biran önce bunu üzerimizden atmalıyız. İnşallah Twente maçında turu atlayacak skoru alıp Bursa'ya gelmek istiyoruz" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.08.26 21:49