Malatya'da trafikte bir yolcu otobüsünün arkasından ilerleyen bisikletlinin tehlikeli yolculuğu cep telefonu kamerasıyla saniye saniye görüntülendi. Bir eliyle kısa bir süre otobüsün arka kısmından tutan bisikletli genç, otobüsün yavaşlamasıyla ayağını yere sürterek hızını keserken, yerden kıvılcımlar çıktığı görüldü
Malatya'da Çevre Yolu'nda seyir halindeki yolcu otobüsün arkasından ilerleyen bisikletli sürücü, uzun süre bu şekilde yol aldı. Tehlikeye davetiye çıkaran bisikletli, bir cep telefonuyla görüntülendi.
KIVILCIMLAR ÇIKTI
Bir eliyle kısa bir süre otobüsün arka kısmından tutan bisikletli genç, otobüsün yavaşlamasıyla ayağını yere sürterek hızını keserken, yerden kıvılcımlar çıktığı görülüyor. Şeker Fabrikası yakınlarında başlayan ve yaklaşık 2.5 kilometre süren tehlikeli yolculuk, Bostanbaşı kavşağı yakınlarında son buldu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2018.08.27 15:47