Bursa'nın Orhaneli ilçesinde kurulması planlanan MOBESE sisteminde sona gelindi. Orhaneli Kaymakamlığı öncülüğünde hazırlanan MOBESE sistemiyle, ilçenin giriş çıkışları ve bazı noktaları MOBESE ile izlenecek.
Barbaros KOÇANALI - Mesut DEMİR/BURSADABUGUN.COM
Bursa'nın Orhaneli ilçesinde kurulması planlanan MOBESE sisteminde sona gelindi. Orhaneli Kaymakamlığı öncülüğünde hazırlanan MOBESE sistemiyle, ilçenin giriş çıkışları ve bazı noktaları MOBESE ile izlenecek.
Geçtiğimiz günlerde Orhaneli Kaymakamlığı, Orhaneli Belediyesi, Orhaneli İlçe Emniyet Müdürlüğü ile ilgili kurumlar tarafından gerçekleştirilen toplantıda, MOBESE sisteminin ayrıntıları konuşuldu. Kentteki asayiş olaylarının yanı sıra trafik açısından da mercek altına alınacak olan ilçede kuş uçurtulmayacak. Özellikle asayiş olaylarında çözüm noktası oluşturacak olan MOBESE sayesinde, asayiş olaylarının çözümü noktasında önemli adım atılması planlanıyor. MOBESE sisteminin son ayrıntıların değerlendirilmesinin ardından en kısa zamanda başlayacağı öğrenildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.04.29 08:21