Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavisi devam eden milli atlet Binnaz Uslu'nun sağlık durumu iyiye gidiyor.
Sağlık Bakanlığı Acil Sağlık Hizmetleri Genel Müdürü Ali Coşkun, Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavisi devam eden milli atlet Binnaz Uslu'nun sağlık durumunun iyiye gittiğini bildirdi.
Uslu'yu Sağlık Bakanlığının ambulans uçağıyla Ankara'ya getiren Coşkun, AA muhabirine yaptığı açıklamada, milli atletin genel durumunun iyi olduğunu, herhangi bir olumsuzluk bulunmadığını söyledi.
Uslu'nun ihtiyaçlarını karşılayabildiğini ifade eden Coşkun, "Sağlık durumu iyiye gidiyor ancak bir süre daha hastanede kalacak" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.04 18:03