Vatandaşların katılımıyla yaya geçidi nöbeti etkinliği düzenlendi.
Çanakkale İl Jandarma Komutanlığı sorumluluk bölgesinde geçen hafta gerçekleştirilen "Yaya Güvenliğinin Nöbetçisiyiz" sloganıyla yapılan faaliyet, binlerce vatandaşın katılımıyla gerçekleştirildi. 2 Ekim günü 13.00-15.00 saatleri arasında yapılan faaliyet, 46 noktada, 254 jandarma personeli ve bin 137 vatandaşın iştirakiyle tamamlandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2019.10.09 12:25