La Liga'da 31. haftada oynanan Endülüs derbisinde Real Betis, Sevilla karşısında 3-0 mağlup duruma düştüğü karşılaşmadan 3-3'lük beraberlikle ayrılmayı başardı.
La Liga'da 31. haftada oynanan Endülüs derbisinde Real Betis ile Sevilla karşı karşıya geldi. Benito Villamarin Stadı'nda oynanan bu zorlu maçta gülen olmadı ve taraflar sahadan 3-3'lük beraberlikle ayrıldı.
Karşılaşmaya oldukça hızlı başlayan Sevilla, 7. ve 19. dakikada Ivan Rakitic'in golleriyle 2-0 öne geçti. Bu gollerin ardından sertleşen mücadelede konuk ekibin golcü oyuncusu Alvaro Negredo 33. dakikada attığı gol ile farkı 3-0'a çıkarttı.
Golden sonra baskısını arttıran Real Betis, karşılaşmanın 43. dakikasında Dorlan Pabon ile farkı 2'ye indirdi. Bu gol ile ilk 45 dakika Sevilla'nın 3-1'lik üstünlüğü ile tamamlandı.
Maçın ikinci 45 dakikasına ise Real Betis'in muazzam futbolu damga vurdu. Real Betis karşılaşmanın 54. dakikasında Ruben Castro Martin'in penaltı golü ile farkı 1'e indirdi.
Konuk ekip Sevilla'da ise Gary Medel'in 55. dakikada gördüğü kırmızı kart maçın kırılma anı oldu.
10 kişi kalan rakibi karşısında son 20 dakikalık bölümde adeta tek kale top oynayan Real Betis, ardı ardında önemli pozisyonlar yakaladı.
Ev sahibi ekip bu ataklarının ve baskısının karşılığını maçın son bölümünde aldı. Karşılaşmanın 88. dakikasında Real Betis, oyuna 82. dakikada giren Nose Igiebor'un golüyle 3-3'lük eşitliği yakaladı ve karşılaşma bu skorla sonuçlandı.
Bu sonuçla Real Betis puanını 48'e çıkartarak ilk 5 iddiasını sürdürdü. Sevilla ise 42 puana çıktı.
La Liga'da gelecek hafta Real Betis, Real Madrid deplasmanına konuk olacak. Sevilla ise Atletico Madrid'i konuk edecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.13 10:05