İstanbul Valiliği İl Spor Güvenlik Kurulu, Fenerbahçe-Beşiktaş maçına siyah-beyazlı taraftarların alınmayacağını açıkladı.
İstanbul Valiliği İl Spor Güvenlik Kurulu, Fenerbahçe-Beşiktaş maçına siyah-beyazlı taraftarların alınmayacağını açıkladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2023.03.30 13:37