UEFA Avrupa Ligi'nde Hapoel Beer-Sheva'yı deplasmanda 3-1 mağlup eden Beşiktaş'ta Necip Uysal açıklamalarda bulundu.
UEFA Avrupa Ligi'nde Hapoel Beer-Sheva'yı deplasmanda 3-1 mağlup eden Beşiktaş'ta Necip Uysal açıklamalarda bulundu.
"İyi başladık. Bütün maçın kontrolü bizdeydi. 3-1'lik avanatajlı skorla geri dönüyoruz. Takım arkadaşlarımı tebrik ediyorum. Uzun süre sonra top oynadım. Benim görevim kendimi hazır tutmak. Hocam şans verdiğinde elimden geleni yapıyorum. Bundan sonra amacımız İstanbul'da güzel bir skorla tur atlamak"
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2017.02.17 01:45