Beşiktaş Yönetimi, Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ilk toplantısını gerçekleştirdi.
İstanbul'daki Feraye Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen toplantıda, İkinci Başkan Ahmet Nur Çebi ve diğer yöneticiler yer aldı. Toplantıda, Beşiktaş-Kabataş Üniversitesi'nin 2019 yılında faaliyete başlaması hedef olarak belirlendi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.24 10:24