Ronaldinho'dan gelen yeni haber gündemi sarsarken, siyah-beyazlı kulübün ikinci başkanı Ahmet Nur Çebi, Şampiy10'a açıklamalar yaptı.
Ahmet Nur Çebi, Şampiy10'a yaptığı açıklamada, "Nereden çıktı bu saçma haber bilmiyorum ama Ronaldinho'ya yazılı teklif yapmıştık. 25 gündür cevabını bekliyoruz. Bana yazılı cevap verilmeden onlarla bir kelime konuşmam" ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.31 16:44