Beşiktaş yöneticisi Seyit Ateş, sahaya inen taraftarlar nedeniyle G.Saray'a sadece 25 bin lira ceza verilmesini eleştirdi.
Beşiktaş'tan PFDK'ya yaylım ateşi geldi. Bunun sebebi ise Mersin İdman Yurdu maçında sahaya giren iki taraftarı için G.Saray'a verilen para cezası.
Beşiktaş Jimnastik Kulübü yönetim kurulu üyesi Seyit Ateş, çifte standart olduğunu öne sürdü ve "Aynı PFDK, G.Saray maçında engellenmelerine rağmen içeri girmeye çalışan iki taraftar yüzünden sahamızı kapattı. Arena'yı ise bırakın kapatmayı, adeta 'Sahaya inmek 25 bin liradır' dercesine açık tuttu" dedi.
HEP ÇİFTE STANDART
Ateş şöyle devam etti: "Fernandes koridorda kapıya tekme atıyor; 1 maç ceza... Aynı panoya Volkan Demirel yumruk atıyor ancak rapora rağmen ceza yok. Bu çifte standart değil mi? Bunun hukuksal açıklaması var mıdır? Mantığı nedir? Düpedüz eyyamdır."
"YARDIMA CEZA VERDİLER"
"Vanlı depremzedelere destek için sahaya atılan atkılara 20 bin TL ceza veren PFDK, taraftarı sahaya giren G.Saray'a da 25 bin lira ceza kesiyor. Yani PFDK kendisiyle çelişiyor."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.13 11:09