Beşiktaş Kulübü, UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Benfica ile oynanan maçta sakatlanarak kenara alınan Oğuzhan Özyakup ile ilgili açıklama yaptı.
Sakatlığı nedeniyle oyundan alındığı belirtilen açıklama şöyle;
"Futbolcumuz Oğuzhan Özyakup, Beşiktaşımızın UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Benfica ile oynadığı maçın ilk yarısında sol ayak bileğinde burkulmaya bağlı tendon kılıflarında zorlama ve ödem oluştuğundan oyuna devam edemedi."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.09.14 00:26