Beşiktaş'ta futbolcular Galatasaray derbi maçı sonrası galibiyeti pozu verdi.
Süper Lig'in 9. haftasında Beşiktaş, sahasında karşılaştığı Galatasaray'ı 1-0'lık mağlup etti.
Maçın ardından siyah-beyazlı futbolcular soyunma odasında galibiyeti pozu vererek sosyal medyadan paylaştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2019.10.27 22:13