Spor Toto Süper Lig'in 29. haftasında Medical Park Antalyaspor'u ağırlayacak olan Beşiktaş hazırlıklarını sürdürüy
Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig'de 15 Nisan Pazartesi günü Medical Park Antalyaspor ile yapacağı karşılaşmanın hazırlıklarını sürdürdü.
BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde teknik direktör Samet Aybaba yönetiminde basına kapalı gerçekleştirilen idmanda siyah-beyazlı futbolcuların, ısınma ve kısa kondisyon koşularının ardından 5'e 2 pas çalıştığı bildirildi. Daha sonra taktik ve şut çalışması gerçekleştiren Beşiktaş'ın, son bölümde çift kale maç oynadığı kaydedildi.
Tedavilerine devam edilen İsmail Köybaşı, Uğur Boral, Almeida ve İbrahim Toraman'ın çalışmaya katılmadığı, Niang'ın ise takımdan ayrı çalıştığı ifade edildi.
Beşiktaş, Medical Park Antalyaspor karşılaşmasının hazırlıklarını Pazar akşamı basına kapalı gerçekleştireceği idmanla tamamlayacak. Siyah-beyazlı ekip, çalışmanın ardından kampa girecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.13 22:48