Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig'in 20. haftasında Gaziantepspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına bu sabah yaptığı antrenmanla devam etti.
Teknik Direktör Şenol Güneş yönetimindeki antrenman serbest olarak sahada yapılan ısınma koşuları ve streching çalışması ile başladı. Siyah-beyazlılar daha sonra istasyonlardan oluşan parkurda değişmeli olarak denge ve kuvvet çalışmaları yaptı. Çalışma serbest koşular ile sonlandırdı.
Beşiktaş, hazırlıklarına bu akşam saat 17.00'de basına açık yapacağı antrenmanla devam edecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.02.03 15:14