Beşiktaş ile Koç grubu arasında 42 milyon TL'lik bir sponsorluk anlaşması yapıldı.
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Koç grubu ile yapılan 42 milyon TL'lik sponsorluk anlaşmasının imza töreninde önemli açıklamalarda bulundu.
Orman, "Ligin ikinci yarısında maçlarımızı hangi statta oynayacağımız Kasımpaşa kulübü ile aramızda yaşanan durum nedeniyle belirsiz. Hangi statta oynayacağımız şubat ayında belli olacak. Yaşanan rezillikler kendi stadımızı bir an önce bitirmemiz gerektiğini bir kez daha kanıtlamıştır." ifadelerini kullandı.
"TRANSFER YAPACAĞIZ"
Sezon başında da futbol takımına önemli takviyeler yaptıklarını belirten Orman, "Devre arasında da kadromuzu güçlendireceğiz." diyerek taraftarlara transfer müjdesi verdi.
"PARALAR VAKTİNDE ÖDENİYOR"
Orman sözlerini "Eskisi gibi 'paralar ödenmiyor', 'Başkan duruma el koydu' gibi haberler yapılmıyor. Çünkü borçlarımızı vaktinde ödüyoruz. Biz eskiden olduğu gibi içi boş büyük laflar etmiyoruz. Ama stadımızı bitirdikten sonra Avrupa'da kupa kaldıracak bir takım kuracağımızı düşünüyorum. Bu benim en büyük hayalim." şeklinde sürdürdü.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.26 11:45