Beşiktaş, Sivasspor maçı hazırlıklarını Başkan Fikret Orman'ın da takip ettiği idmanla tamamladı. Beşiktaş'ta 3 oyuncu antrenmana katılamazken, Fernandes takımla çalıştı.
Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig'in 14'üncü haftasında oynayacağı Sivasspor maçı hazırlıklarını Başkan Fikret Orman'ın yanı sıra; Futbol A Takımından Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Kavalcı ve Futbol Genel Direktörü Önder Özen de takip etti.
Teknik Direktör Slaven Bilic yönetiminde BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde basına kapalı yapılan antrenman 1.5 saat sürdü. Taktik ve kondisyon çalışması yapan siyah-beyazlılar, idmana ısınma koşularıyla başladı. İstasyon koşuları ve streching çalışmasıyla devam eden idman, 5'e 2 ve dar alanda kontrol pas çalışmalarıyla sürdü. Taktik hazırlık sonrası yapılan çift kale maçla hazırlıklar tamamlandı.
Tedavilerine devam edilen Pedro Franco ve Cenk Gönen çalışmada yer almadı. Veli Kavlak takımdan ayrı bireysel hazırlıklarını sürdürdü, Manuel Fernandes ise takımla birlikte çalıştı. Çift kale maç sırasında sağ dizinde ağrılar hisseden Tomas Sivok ile sağ arka adalesinde ağrılar hisseden Ömer Şişmanoğlu tedbir amaçlı olarak antrenmanı yarıda bıraktı. İki futbolcunun sağlık durumu yarın çekilecek MR sonunda netlik kazanacak.
Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig'in 14. Haftasında yarın(9 Aralık) saat 20:00'de Sivasspor ile Kasımpaşa R. Tayyip Erdoğan Stadı'nda karşı karşıya gelecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.08 19:12