Bursa'da belediye ekiplerinin ruhsatsız olduğu için kısmen yıktığı binayı onaran ev sahibi, binanın tekrar yıkılmasına engel olamadı. Bu kez bina tamamen yerle bir edildi.
Osmangazi ilçesine bağlı Hüdavendigar Mahallesi Hürmet Sokak'ta bulunan 5 katlı bina tamamen yıkıldı. Edinilen bilgiye göre, yaklaşık 2 ay önce hisseli parsel üzerine ruhsatsız olarak 480 metrekare alana bodrum, zemin ve üzerine 4 kat olmak üzere inşa edilen 15 dairelik bina Osmangazi Belediyesi ekipleri tarafından kısmen yıkıldı. Ruhsatsız olduğu ve kısmen imar yoluna tecavüz ettiği belirlenen bina hakkında Osmangazi Belediye tarafından tekrar yıkım kararı çıktı. Bu sefer bina tamamen yıkıldı. Yıkım sırasında çok sayıda çevik kuvvet ekibi ve sivil savunma ekibi hazır bulundu. Bazı vatandaşların balkondan çamaşırlarını toplaması dikkatlerden kaçmadı. Yıkım sırasında çevreye toz yayılmaması için su tankeriyle su sıkıldı. Kısa süreli gerginliğin dışında yıkım olaysız bir şekilde tamamlandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.05.24 13:42