Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Göztepe'nin teknik direktörü Bayram Bektaş, ilk 7 haftada 12 puan topladıklarını belirterek, "Sergilediğimiz oyuna göre daha fazlasını da alabilirdik." dedi.
Bayram Bektaş, üst üste aldıkları 3 galibiyeti hak ederek elde ettiklerini, son oynadıkları Atiker Konyaspor maçında zeminin ağırlığına rağmen iyi bir oyunla galip geldiklerini söyledi.
Bu maçların geride kaldığını artık önlerine bakmaları gerektiğini, her hafta rakibe göre yeni oyun anlayışı, yeni bir felsefeye göre hareket ettiklerini dile getiren Bektaş, "Kasımpaşa'ya kazanmak için gideceğiz. Orada da kazanmak için kendi oyunumuzu sergilemek istiyoruz." diye konuştu.
Bektaş, Kasımpaşa maçından sonraki milli maç arasının kendilerine iyi geleceğini aktararak, "Kasımpaşa maçını kazanıp, 4'te 4 yaparak milli maç arasına girersek çok daha iyi olur. Moraller zaten üst seviyede, daha da üst seviyeye çıkar inşallah." ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.10.03 15:15