Büyük Birlik Partisi (BBP) Bursa il başkanı Ömer Ünsal, Büyükşehir belediyesi Sayın Altep'nin kaldırım belediyeciliği yapıyor, ancak onu bile doğru yapamıyorlar diyerek, sonu fabrika duvarına çıkan kaldırım yapılmasına tepki gösterdi.
Bursa Büyükşehir Belediyesi'nin en problemi, günlük ve günü kurtarma her seçim döneminde kaldırımlar sökülüp yenisinin yapmanın gelenekselleşmesine tepki veren Ünsal, kaldırımlar yapılıyor, ama ekonomik ömrü bir yıl ondan sonra tekrar tamir bakım yapılarak ekonomik olarak maddi zarara uğruyoruz Parti olarak kalıcı plan ve işler yapılmasını istiyoruz dedi.
Büyükşehir belediyesinin en büyük sorunu, ulaşım sorunu kangren halini almıştır. 90 günde bat çık köprü yapılırken, 6 aydan fazla bir sürede arabayatağı köprüsü hala tamamlanamadığını, ve yolların çukurlarla, tümseklerle dolu olduğunu iddia eden Ünsal, Ankara yolu caddesi yeni yapılan bir yol ne kaldırımların bir standardı var, ne yolların bir standardı nede kaldırımların bir standardı bir standardı var her şey gelişi güzel çalakalem yapılıyor. Bu da Bursa'nın parasının çarçur edilmesidir dedi.
Bunun en bariz örneği, Ankara yolu caddesindeki yapılan kaldırım fabrika duvarına çıktığını söyleyen il başkanı Ömer Ünsal, Büyük reklamlarla yapıyorlar ama yanlış yapıyorlar, daha önce buradaki fabrika duvarını geri çekmişti, başka bir fabrika ise duvarını mevcut yere yapmıştı, ne hikmetse, sonra fabrika duvarı öne çekerek, bu günkü halini aldı. Şimdi soruyorum, belediyenin, ülkemizin bir kaldırım standardı var mı yok, yoksa, niçin bunların yapılmasına izin veriyorsunuz, yoksa herkes kendi kafasına göre kaldırım mı yapıyor, ne yükseklik tutuyor, ne genişlik tutuyor, her standarttan kaldırım ve yollarımız, AB standart aramasına gerek her türlü standardı Bursa'da bulabilirler.
Böyle belediyecilik olmaz olsun, diyen Ünsal, : "Çukura batıp çıkmadan aracımızı kullanabileceğimiz yol bulamıyoruz, belediyelerin görevi, otoparkçılık ve kaldırım belediyeciği değildir dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2014.01.24 12:11