Bursa Büyükşehir Belediyesi ve BUSKİ Genel Müdürlüğü personelleri bağlı bulundukları Hizmet-iş Sendikasından istifa ediyor.
HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN
Edinilen bilgiler neticesinde Bursa'nın en prestijli Kurumlarından olan Bursa Büyükşehir Belediyesi ve BUSKİ Genel Müdürlüğünde Binted Şirketi üzerinden çalışan personellerin maaşlarına yapılan uygulamalar neticesinde çalışanların aidiyet duyguları ve memnuniyetsizliklerinin arttığı belirtildi.
Binted'li çalışanların yaşadığı olumsuzluklar şu şekilde açıklandı;
Bursa Büyükşehir Belediyesinde Hak iş'e bağlı Hizmet-iş Sendika üyesi Binted'li personelin maaşları üzerindeki olumsuzluğun etkileri aşırı derecede artmıştır, personel bu konudan şikayetçi ve Sendikanın kendileri ile hiç ilgilenmediğini, sosyal ve ekonomik özgürlük sunmadığını, hiçbir süreçte yanlarında olmadığını ve Sendikanın sürekli yerel yönetimleri şikayet ederek yerel yönetimin zam vermediğini öne sürerek kendini haklı çıkarma çabası içinde olduğu belirtildi.
Son alınan duyumlara göre Binted'in ve Büyükşehir'in kendilerine daha düzgün imkanlar sağlamak istediklerini ancak Sendikanın bunu kabul etmedikleri öne sürüldü.
Hizmet-iş Sendikası Bursa Şube başkanlığının personeller ile görüşmekten kaçındığı, telefonlara bile cevap vermediklerini, sendika yetkilileri tarafından hiçbir konuda bilgilendirme yapmadıklarını ve sendikanın haklarını savunamadığından şikayetçi olan personeller kendilerinin yalnız bırakıldıklarını ve muhatap alınmadıklarını düşündükleri için sendikadan istifa ederek ortak dayanışmaya geçtiklerini ve istifaların her geçen gün arttığı söyleniyor.
Bursa Bölge, 2023.04.04 10:03