Bursaspor İnfo Yatırım Başkanı Sezer Sezgin, cumartesi akşamı Fenerbahçe Beko ile oynanacak son lig maçı öncesi taraftarlara seslendi.
Bursaspor İnfo Yatırım Başkanı Sezer Sezgin, cumartesi akşamı Fenerbahçe Beko ile oynanacak son lig maçı öncesi taraftarlara seslendi.
BİLETLERİN HEPSİ SATILDI
Başkan Sezgin, Fenerbahçe'yi yenerek play-off vizesi almak istediklerini belirterek, "Bu maçın biletleri tamamen satıldı. Kapalı gişe oynayacağız. Ancak taraftarımızdan bir ricam var. Maç boyunca lütfen küfür etmeyelim, ettirmeyelim. Sizlerin de desteğiyle play-off oynamak istiyoruz. Sizlerle beraber geldiğimiz bu yerde play-off'un keyfini beraber çıkaralım" diye konuştu.
Başkanımız Sezer Sezgin yarın sahamızda oynayacağımız Fenerbahçe BEKO maçı öncesi camiamıza seslendi. #BSL #ŞehrininTakımı #Bursaspor pic.twitter.com/bUtYxUCtka
-- Bursaspor İnfo Yatırım (@BsBasketbol) May 10, 2024
Spor, 2024.05.10 19:10