Merkez üssü Bursa'nın Gemlik ilçesinde, saat 15.14'te meydana gelen 4.1 büyüklüğünde depremin ardından Gemlik Belediye Başkanı Mehmet Uğur Sertaslan, açıklama yaptı.
Merkez üssü Bursa'nın Gemlik ilçesinde, saat 15.14'te meydana gelen 4.1 büyüklüğünde depremin ardından Gemlik Belediye Başkanı Mehmet Uğur Sertaslan, açıklama yaptı.
Başkan Sertaslan, yaptığı açıklamada, ilçede herhangi bir sıkıntı olmadığını söyleyerek, "İyiyim, iyi olma gayretindeyiz, geçmiş olsun hepimize. Bir hasara dair ihbar yok. Bizim de bölgelerde, muhtarlar üzerinden yaptığımız ilk araştırma, ki yüzde 80'ini aradık köylerimizin, dış mahallelerimizin, bir sıkıntı yok" dedi.
Bursa'da deprem! Merkez üssü Gemlik
Bursa'da deprem esnasında çatılarından düşen parçalar araçlara zarar verdi
Bursa'da deprem telaşı! O anlar kamerada
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.02.23 16:16