Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey A Milli Futbol Takımının Avusturya'yı 2-1 mağlup etmesinin ardından sosyal medya hesabı üzerinden paylaşımda bulundu.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey A Milli Futbol Takımının Avusturya'yı 2-1 mağlup etmesinin ardından sosyal medya hesabı üzerinden paylaşımda bulundu.
Başkan Bozbey'in paylaşımı şöyle;
Bursa Bölge, 2024.07.03 00:26