Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey sosyal medya hesabı üzerinden Kurban Bayramı dolayısıyla mesaj yayınladı.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey sosyal medya hesabı üzerinden Kurban Bayramı dolayısıyla mesaj yayınladı.
Başkan Bozbey'in mesajı şöyle;
Neşeyle, umutla, kardeşlikle, sevgiyle, çok bayramlar gör Türkiye! Kurban Bayramımız Kutlu Olsun.
Neşeyle, umutla, kardeşlikle, sevgiyle, çok bayramlar gör Türkiye!
Kurban Bayramımız Kutlu Olsun. pic.twitter.com/QHmgoTMVE3
Bursa Bölge, 2024.06.15 21:31