Başbakan Binali Yıldırım, Lübnan Başbakanı Saad Hariri ile baş başa görüştü.
Başbakan Binali Yıldırım, Lübnan Başbakanı Saad Hariri ile baş başa görüştü.
Çankaya Köşkü'ndeki basına kapalı görüşme 1 saat sürdü.
Daha sonra Yıldırım ve Hariri'nin başkanlık ettiği heyetler arası görüşmeye geçildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2018.01.31 12:29