Barcelona Asbaşkanı Josep Bartomeu gelecekle ilgili iddialı açıklamalar yaptı.
Barcelona Asbaşkanı Josep Bartomeu, 4-0 kaybettikleri Bayern Münih maçından sonra İspanyol Kulübü'nün çağının sonuna geldiğine yönelik eleştirilere yanıt verdi.
İspanyol basınına konuşan Bartomeu "Yaşadığımız süreç 2003'teki gibi değil. Çok iyi bir çekirdek kadromuz var ve seneye de Messi, Xavi, Iniesta ve Busquets sahada olacak" dedi.
Daha önce New York'ta Vilanova ve Zubizarreta ile yaptıkları görüşmelerde gelecek sezonun planlamasını yaptıkları belirten Katalan Kulübü'nün asbaşkanı özellikle bazı mevkilerde sıkıntılar yaşadıklarını ve buralardaki eksikliklerini gidermek için ellerinden geleni yapacaklarını söyledi.
Bartomeu sözlerine şöyle devam etti: "Tito gelecek sene takımın başında olacak. Bu yıl tedavisi sebebiyle zaman zaman bizimle olamadı ancak kararımız onun kalmasından yana. Gelecek sezon dört veya beş transfer yapacağız. Neymar da ilgilendiğimiz oyunculardan birisi ancak iddia edildiği gibi transfer tamamlanmadı. Sezon bittiğinde ne olacağını göreceğiz."
Gelecek hafta Bayern Münih ile oynayacakları yarı final rövanş maçına da değinen asbaşkan, geri dönüşü yapabilecek oyunculara sahip olduklarını ve umutlarını koruduklarını ifade etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.25 17:01