Eski ABD Başkanı Barack Obama, Kovid-19'a yakalandı.
Eski ABD Başkanı Barack Obama, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, Kovid-19 testinin pozitif olduğunu duyurdu.
Barack Obama, "İki gündür boğazımda kaşıntı vardı ama onun dışında iyi hissediyorum. Michelle ve ben 3 doz aşı yaptırdığımız için minnettarız, onun testi negatif çıktı. Vaka sayıları azalsa da bu, aşı yaptırmadıysanız bir hatırlatma." ifadesini kullandı.
I just tested positive for COVID. I've had a scratchy throat for a couple days, but am feeling fine otherwise. Michelle and I are grateful to be vaccinated and boosted, and she has tested negative.
It's a reminder to get vaccinated if you haven't already, even as cases go down.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2022.03.13 23:40