İtalya'nın yıldız forvet oyuncusu Mario Balotelli, İngiltere maçının ardından açıklamalarda bulundu.
İtalya'nın yıldız forvet oyuncusu Mario Balotelli, D Grubu ilk maçında 2-1 kazandıkları İngiltere mücadelesinde kariyerinin ilk Dünya Kupası golünü attığı için mutlu olduğunu söyledi.
İşte Balotelli'nin açıklamaları:
"Dünya Kupaları'nda ilk golümü attığım için çok mutlu ve gururluyum. Attığım bu golü aileme adamak istiyorum."
Maç sırasında hava sıcaklığının oldukça yüksek olduğunu söyleyen Balotelli, "Zor şartlar altında oynadık, aşırı bir sıcaklık vardı. Ancak bu durum tropikal iklimler açısından normal. İlerleyen günlerde neler olacak göreceğiz."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.06.15 22:23