Dünyanın tek doğal akvaryumu olarak bilinen Şanlıurfa'daki Balıklıgöl'e kimliği belirsiz kişi ya da kişiler tarafından akvaryum balığı bırakıldı.
Her gün binlerce kişinin ziyaret ettiği kutsal tarihi mekan Balıklıgöl'de bulunan Halil-Ür Rahman Gölü'nde yaklaşık 10 dakika su yüzeyine çıkan süs balığı görünümündeki turuncu balık, vatandaşları hayretler içerisinde bıraktı.
Gölde turuncu renkte olan balığı gören vatandaşlardan biri; "Ben ilk gördüğümde başka bir şey sandım ama sonradan balık olduğunu anlayınca hayretler içerisinde kaldım" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.04.27 13:02