Balıkesirspor, Manisa deplasmanında önemli bir 3 puan bıraktı.
PTT 1. Lig'de, Orduspor ve Ankaraspor'un berabere kalarak ikişer puan kaybettiği hafta, Balıkesirspor, üst sıraları yakından ilgilendiren Manisaspor maçından mağlubiyetle ayrıldı.
Deplasmanda önemli bir 3 puan bırakan Balıkesirspor, 17. hafta sonunda yakaladığı ikincilik şansını değerlendiremedi. Balıkesirspor'un önemli bir fırsatı değerlendiremediği hafta Manisaspor, aldığı galibiyetle zirveye ortak oldu. Balıkesir ekibi, bu maçı kazanmış olsaydı, ilk 4 takım, diğerlerinden kopacak ve zirve yarışında yalnız kalacaktı.
Teknik direktör İsmail Ertekin, Manisa deplasmanının planladıkları gibi olmadığını, önemli bir 3 puan kaybettiklerini söyledi. Her maçın önemli olduğunu ancak Manisaspor maçının bugüne kadar en kritik maçlardan sayılabileceğini ifade eden Ertekin, kaybettikleri için üzgün olduklarını ancak halen iddialarının sürdüğünü kaydetti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.16 11:41