Tarım ve Orman Bakanlığı'ndan yapılan paylaşımda şap hastalığında her yıl yapılan rutin 2 doz aşının 3 doza çıkartılacağı açıklandı.
Tarım ve Orman Bakanlığı, "Şap hastalığına karşı etkin mücadelemiz devam ediyor" diyerek paylaşımda bulundu.
Bakanlıktan yapılan paylaşım şu şekilde, "Her yıl rutin 2 doz uygulanan aşı sayısını bu yıl 3 doza çıkartacak; ilk dozu 29 Ocak-31 Mart tarihlerinde aşı bedeli almadan uygulayacağız. Şap Aşılama Kampanyası'nda hayvanlarınızın aşılarını yaptırmayı unutmayın."
Şap hastalığına karşı etkin mücadelemiz devam ediyor.
Her yıl rutin 2 doz uygulanan aşı sayısını bu yıl 3 doza çıkartacak; ilk dozu 29 Ocak-31 Mart tarihlerinde aşı bedeli almadan uygulayacağız.💉
Şap Aşılama Kampanyası'nda hayvanlarınızın aşılarını yaptırmayı unutmayın.🐄🐂 pic.twitter.com/9zq4Zmx182
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2024.01.28 19:01