Milli iradeye sahip çıkan Türk milletinin, "15 Temmuz direnişi"nin üzerinden 7 yıl geçti. Bakan Yerlikaya bu sabah saatlerinde Karşıyaka ve Polis Şehitlikleri'ni ziyaret ederek dua etti.
Sosyal medya hesabından açıklama yapan İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya şu ifadeleri kullandı;
Bugün tam 7 yıl oldu... 15 Temmuz'da milletimize, vatanımızın birliğine, istiklâlimize, milli irademize ve demokrasimize kast eden hainler, karşılarında milyonlarca koca yüreği buldu.
O zifiri karanlığın ardından güneş yine bütün heybetiyle doğdu. Aziz Şehitlerimizin adı hepimizin yüreklerine nakşedildi.
Bu sabah, Karşıyaka ve Polis Şehitliklerimizde, şehitlerimizi dualarla yâd ettik. Rabbim makamlarını âli eylesin...
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2023.07.15 10:34