Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Türkiye genelinde gerçekleştirilen tarama testlerinde, 1000 kişiden 2.5'inde koronavirüs pozitif çıktığını duyurdu.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Twitter hesabından, Türkiye genelinde bakanlıkça yapılan rastgele koronavirüs testlerinin sonucunu duyurdu. Koca, 150 bin kişiye test uygulandığını ve her 1000 kişiden 2.5'inde koronavirüs testinin pozitif çıktığını söyledi.
Bakan Koca, "Türkiye genelinde, bakanlığımız tarafından yaklaşık 150.000 kişiyle yapılan COVID-19 tarama çalışmasında, rastgele test edilen her 1.000 kişiden 2,5'inde test sonucu pozitif çıkmıştır. Hepimizin iyiliği için dikkatli olalım. Salgın boyunca toplam vaka sayısı 223.315'tir. Vakaların %46'sı İstanbul'da tespit edilmiştir. COVID-19 kaynaklı vefatlarınsa %50,2'si yine İstanbul'da olmuştur. Hepimizin iyiliği için dikkatli olalım. Vakaların %46'sının tespit edildiği İstanbul'da bakanlığımızca yapılan tarama çalışmasında, rastgele test edilen her 1.000 kişiden 2,9'unda test sonucu pozitif çıkmıştır. Bu oran, Türkiye genelinden %13,8 yüksektir. Hepimizin iyiliği için dikkatli olalım. Hayat riske yenilmesin." ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2020.07.24 10:41