Ordu'da, bir kafeteryaya giren üç kişi bahşiş kutusunu çalıp kaçtı. Üç şüpheli, yakındaki bir işhanının asansöründe yakalandı. 3 genç bir kafeteryanın camını açıp içeriye girdi. İşyerinin güvenlik kamerasına bez takarak görüntüyü engelleyen şüpheliler, çevrede devriye gezen sivil polis ekiplerini farkedince bahşiş kutusunu içindeki parayla birlikte alıp kaçtı.