Bursa Kent Kültürü Derneği organizasyonuyla 22 Ağustos'ta Bursaspor'a üyelik başvurusu gerçekleştiren Bursa'nın Bacıbeyleri, Eskişehirspor maçı öncesi Bursaspor kulübü başkanı Recep Bölükbaşı'nı ziyaret etti.
Ziyarette Başkan Recep Bölükbaşı'nın yanı sıra Denetleme Kurulu Başkanı Kamuran Şakir ve Genel Müdür İsmail Özdemir de hazır bulundu.
Bursa Kent Kültürü Derneği BaşkanVekili Arzu Kutlucan ziyarette yaptığı konuşmada "Bursaspor'umuz için Bacıbey'ler olarak elimizden gelen tüm çabayı göstereceğiz. İnşallah dernek üyelerimiz ile hafta sonu oynanacak olan Eskişehirspor maçında da takımımızı tribünden destekleyeceğiz. Hem Eskişehirspor hem de kalan tüm maçlarımızda takımımıza sonsuz başarılar diliyoruz" dedi.
Başkan Recep Bölükbaşı, yaptığı konuşmada " Bacıbey'lerimizin ziyaretinden mutluluk duyduk. Özellikle bayanların Bursaspor'a göstermiş olduğu ilgiden dolayı mutluluğumuz daha da artıyor. Tüm dernek üyelerimize Bursaspor'a göstermiş oldukları ilgiden dolayı çok teşekkür ediyorum" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.10.15 17:01