Fenerbahçe'nin Boluspor ile oynayacağı hazırlık maçı için Düzce Stadı'na giren Aziz Yıldırım'ın, görevliler tarafından stattan çıkarıldığı haberi ajanslara düştü.
Düzce Stadı'na gelen Aziz Yıldırım'ın, karşılaşmayı izlemek üzere tribündeki yerini aldığı sırada 5. Asliye Hukuk Mahkemesi'nin aldığı görevden uzaklaştırılma kararı nedeniyle stat dışına çıkarıldığı öne sürüldü.
Fenerbahçe'den ihraç edilen Recep Özcan, maç öncesinde Düzce Valiliği ve Gençlik Spor İl Müdürlüğü'ne gönderdiği bir yazıyla İstanbul Anadolu 5. Asliye Hukuk Mahkemesi'nin aldığı kararı hatırlatarak başkan Aziz Yıldırım, asbaşkanlar Şekip Mosturoğlu ve İlhan Ekşioğlu'nun bugünkü maçı protokol tribününden izleme haklarının bulunmadığını belirterek girişlerinin engellenmesi için gereken önlemlerin alınmasını istemişti.
Ancak kısa süre sonra Aziz Yıldırım'ın stat dışına çıkarılmadığı ve protokol tribününde yerini aldığı görüldü.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.19 17:32