Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı Yıldırım Demirören'i ziyaret etti.
Sarı-lacivertli kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, Yıldırım'ın TFF'ye nezaket ziyaretinde bulunduğu bildirilerek, "Başkanımız Aziz Yıldırım, TFF Başkanı Yıldırım Demirören'e görevinde başarılar diledi ve iyi dileklerini iletti. Yaklaşık bir saat süren ziyarette, Başkanımıza, Asbaşkanlarımızdan Av. Deniz Tolga Aytöre eşlik etti" denildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.08.02 21:58