Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman, "Geçen sene bizim şampiyonluğumuzun değerini bilmediler, elimizden almaya çalıştılar. Bunu bizim yapmaya hakkımız yok. O yüzden Galatasaray'ı kutluyoruz." diyerek centilmen yapısını gösterdi.