Geçtiğimiz sezon Sivasspor'da gösterdiği performansla göz dolduran Aydın Karabulut, Bursaspor'la prensip anlaşmasına varmış ancak Milli Takım kampında olduğu için imzayı atamamıştı.
Bugün Özlüce Tesisleri'nde gerçekleşen törende kendisini Bursasporlu yapan imzayı atan Aydın Karabulut, transferinde emeği geçen başkan Recep Bölükbaşı'na ve yönetim kurulu üyelerine teşekkür ederken, "Bugün çok mutluyum. Bundan 5 yıl önce Bursaspor'a transfer olmam gerekiyordu. Formayı hak ettiğimi düşünüyorum. İnşallah bunu da göstereceğim. Önümüzdeki sezon takım arkadaşlarım ile birlikte inşallah çok güzel bir sezon geçireceğiz. Bursaspor çok büyük bir camia olduğu için buraya geldim. Tabii ki hedefimiz şampiyonluk. Şampiyonluk yaşamak istiyorum" ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.06.09 21:07