CHP İzmir Milletvekili Mustafa Balbay, Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç'ın kendisini ziyaret ettiğini belirterek, "Arınç'a, hükümetin "haksız yatanlar var' açıklamalarının gereğinin bir an önce yapılmasının kaçınılmaz hale geldiğini vurguladım" dedi.
Balbay, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, "Bülent Arınç "geçmiş olsun' ziyaretine geldi. Ziyarette "tüm yurtseverler özgür olunca kendimi özgür hissedeceğim' dedim. Arınç'a, hükümetin "haksız yatanlar var' açıklamalarının gereğinin bir an önce yapılmasının kaçınılmaz hale geldiğini vurguladım."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2014.01.17 16:51