Osmangazi Halk Eğitimi Merkezi'nin bir süre önce Bursa il Tarım Orman Müdürlüğü'nde açtığı Arıcılık Kursu devam ediyor. Kursiyerler uygulamalı eğitimlere başladı.
Kurs hakkında Kurum Müdürü Mehmet Köse;
"84 Saat süreli kursumuz uygulama alanında devam etmektedir. 130'a yakın kursiyerimizin katıldığı uygulamada kovan, petek, çıta hazırlama, ilaçlama, beslenme ve arı popülasyonu konularında uygulamalı bilgiler verilmektedir.
Hedefimiz Bursa'mızın meralarını arı kovanları ile buluşturarak bilgiye dayalı sağlıklı bal üretimini artırmaktır. Son bir yılda 700'e yakın vatandaşımıza bu alanda eğitim verdik. İlgisi olan ve 18 yaşını tamamlamış vatandaşlarımızı kurs
merkezlerimize bekliyoruz" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2022.03.30 15:03