Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, Ankara-İstanbul Yüksek Hızlı Tren Hattı'nın 2014 yılı Şubat ayında devreye girebileceğini söyledi.
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, İstanbul-Ankara arası seyahat süresini 3 saate indirecek olan tren hattının gelecek yıl Şubat'ta açılabileceğini ifade etti.
Meclis Plan Bütçe Komisyonu'nda Ulaştırma Bakanlığı'nın 2014 bütçesi ile ilgili sunuş yapan Yıldırım, Kars-Tiflis-Bakü tren yolunun da en geç 2014 yılı sonunda açılacağını söyledi.
Yıldırım, ulaştırma sektöründe toplam 184,5 milyar liralık proje yürüttüklerini, halen devam eden 86 milyar liralık bölümün 5-6 yıl içinde tamamlanacağını açıkladı.
İKİNCİ TÜP GEÇİT 2015'TE
Yıldırım'ın verdiği bilgilere göre, Marmaray'a paralel deniz altından tekerlekli araç geçişinin yapılacağı Avrasya Tüp Geçiş Projesi de 2015 Mayıs ayında tamamlanacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.11.18 13:58